Kızlarrrr
Sezeryan sonrası 40 çıktığı gece lekelenmem oldu yaklaşık 5 6 gün çok çok az günde bi kere falan kahverengi lekeler geldi sonra iki hafta geçti ve adet oldum baya baya oldum hemde hava kötü diye ben gidememistim anneme sordurdum aile hekimine bir haftayı geçerse kanaması şiddetli devam ederse kadın doğuma gitsin demiş ama 40 muayenesi yaptırdım herşey yolunda demişti doktor bu kadar erken adet olmam normal mi bude bugün 8. Gün az daha gelmiş sanırım bitiyo yani herşey yolundadır değil mi var mı böyle başına gelen