Merhaba, kızım 3,5 aylık sadece mama ile besleniyor ve son 3 haftadır beslenmesinde ciddi gerileme var 3 hafta önce 120 cc mama yiyordu, şuan 40-50-60-70 cc civarinda anca yiyor ögünlerinde oda zorlaya zorlaya. Acıksın diye 4-5 saat araliklarla bile besledigim oluyor ama nafile yine az yiyo. Düne kadar günlük yaptigi idrarlar gayet normaldi şuan idrardada azalma var. Asla beslenmeyi kabul etmiyor. Doktor mamayi degistirelim dedi Hipp kullaniyorduk Aptamil prosyneo aldik onu hiç kabul etmedi. Bu durumda olan var mı ?