Kızlar 2 bebeğim var biri 18 aylık biri 3 aylık 🤲🏻
3 aylık bebeğim memelerimi resmen çay bardağı olarak kullanıyor. Hani çay içerken azar azar içeriz ya. Hah işte bir fırt çekiyor duruyor , etrafı inceliyor. Sonra yine bir fırt daha 🤦🏻♀️ böyle böyle 30-40 dk sürüyor emzirmek. Eee diğer bebeğimde var oda huzursuz oluyor canı sıkılıyor. Hani bebeğim kesintisiz emse neyse, ama böyle parça parça içmesi beni çok yoruyor. Acaba süt mü gelmiyor ? Yoksa etrafı mi kesfediyor ? Geçer mi ilerleyen aylarda? İnşallah bunu huy edinmez ya. Geceleri güzel emiyor. Gündüz yayıla yayıla rahat rahat çay içiyor gibi içiyor beyefendi 🌸😂