hilalpoyrazz Bebeğim daha 4 aylık ayaklarının üstüne bastırmaya çalıştığımızda ayakları dışa dönük şekilde basıyo otururkende ayak içleri yukarı bakıcak şekilde yapıyo sizce normlmi yada düzelirmi doktora gitmelimiyim
jap hilalpoyrazz 4aylık bebek bastırılmaz. Desteksiz oturana kadar bastırmayın fazla yük biniyo bacaklarda sorun oluyo sonra. İlk adımları atarken dışa dönük basması normal zamanla düzeliyo
hilalpoyrazz jap zaten tam olarak yük vermeden tutarak bastırıyoruz ama kendisi ellerindem tutunca kndisi kalkıyo 2 aylıktan beri
Qunqnir Düzelir mi düzelmez mi bilmem de doktora gitseniz o da bilmez. Çocuklarda 18 aya kadar içe dışa basma normal deniyor. 4 aylık daha Miniş, bebişi rahat bırakın :)