Bebeğim 4 aylık ve maalesef bazı günler onu babasıyla bırakmam gerekiyor. Doğduğu günden beri arada sırada biberonla sütümü veriyordum ama şimdi asla içmiyor. Kaşık ile denedim farklı biberon denedim. Farklı akışlar denedim . Hipo mama denedim. Olmuyor aç kalsa bile almıyor. Uykusunda bile anlıyor be bu perşembe tam gün yokum. Bir tavsiyesi olan var mı ?