ser6 Umoss ben anlamadım bana yok dıyıp size 2kez vermeleri cozemedım yani neye gore size verıp bana yok dediler
handan4141 Umoss hanımefendi tepetıpda özlem adında bir doktor yok, ayrıca heyet raporu için aynı bölümden üç doktorun imzası gerekli.Tepetıpda her bölümde bir doktor var.Yani siz tepe tıp dan heyet raporu yani 10 günün üzerinde rapor aldığınıza eminmisiniz
Umoss handan4141 ben doktor demedim ki orda rapor işlerine bakan memur gibi birşey odası var girince sağ tarafta