Papatya-eylul88 1 haftaya 6 aylik olcaz nasipse.2 haftadir neredeyse hic ses çıkarmiyor aaa uuu vs.gibi çıkarirdi ne güzel.hatta bu aylarda çıglik falan atması lazım degilmi:(bol bol konuşuyorum kitap okuyorum her an onunlayım zaten.sizin bu aylarda nasıl bebişler?
tultanhanim Papatya-eylul88 nasıl ki Bizim her anımız bir değil bebeklerde bazen durgun olabiliyor. 19 aylık kızım çok neşeli çok canlı hareketlidir Normalde 50′den fazla da kelimesi var diyebilirim ama geçenlerde hiç sesi çıkmadı konuşmadı gülmedi normalden fazla uyudu sonra düzeldi. Sen de canını sıkma annesi
Papatya-eylul88 tultanhanim yaa içjm rahatladi bıraz gerçkten ne bilim herkes diyor cigliklarina uyaniyorum (bu aylar için) benim bebegim iyoce durgunlaşinca noluyor dedim
tultanhanim Papatya-eylul88 bi kırgınlığı vardır, dişi zorlamıştır daha bir sürü ihtimal var Birde her bebek farklı unutmayın hepsi kendine özgü Öyle diyenleri önemsemeyin siz
karanegemomms Papatya-eylul88 evet 5. Aya kadar ses çıkarıyordu sonra sesler gitmişti ama o ara sürünmeye ve dönmeye başladı. Büyük ihtimalle o yüzdendi yeni yeteneklere yoğunlaşmıştı😂😂😂
Papatya-eylul88 canediz ben zTen surekli konusurdum surekli kitap okurdum her zman yine devam ettim ekstra bisey yapmadim yami
canediz Bende öyleyim müzikli oyuncakları tercih ediyorum genelde ama bakalım inşallah bizimde bu an önce başlar tekrar