Benim bebeğim de şu an 5 aylık, düzeltilmiş 3.5
Doktorumuz 6. Ay kontrolünde eğer dik oturabilir durumdaysa ve siz yemek yerken ilgisi olursa başlarız ek gıdaya dedi. Henüz dönemiyor, kafasını tutuyor tabii ama destekli oturmaya bile yeni başladık ben sanmıyorum hemen ek gıdaya başlayabileceğimizi daha küçük geliyor bana 😬😬