Kızlar merhaba parttıme evden calısmak ıstıyorum ama bulamadım guvenılır bır yer oglum 7 aylık aktıf calısamıyorum o yuzden ona bakıyorum uyurken en azından calısmak ıstıyorum evden ama boyle hombıtkısel satıs vs seyler yapamam oyle yapıcak bır butcem yok alayım esımın kartı var bız ordan alısverıs yapmak zorundayız baska bır ekstra bısı alamıyorum nasıl bır ıs olabılır fıkırlerınız varmı benım ıstedıgım duzeyde calısan varmı?