her bebekte farklı olabiliyor, benim kardeşim doğum yaptı, sma verdi çok gazı oldu, doktor yeni çıkan bir mama önermiş, aptamil prosyneo, hem sindirimi çok rahat hemde içinde pre ve probiyotikler var, sezaryenla doğum yaptığın için diğer mamalara göre daha iyi demiş, o 2 haftadır kullanıyor ve çok memnun kaldı. sizde bir araştırun isterseniz