Arkadaşlar oğlum 11 kilo yatak bariyeri vardı gece de kontrol etmiştim bariyer iyice sabitledim bariyer ile düşmüş bariyer tartmamış yatağımda yüksek 80 cm vardır kafası Biraz şişti hemen doktora götürdük tomo çekmedi çünkü zararlı gözlemle dedi şuan da iyiydi ama son saatlerde çok ağladı herhalde korktu bir şey olur mu çok korkuyorum