rguness 39+1 de planlı sezaryan oldum çok güzel geçti Allah’a şükür hiç bir sorun yaşamadan sağ Salim bebeğimi kucağıma aldım 🥰 ama hastanede ertesi gün eve çıkacaktım artık doktorum geldi 2 saat yol gideceğim için ağrı kesici yapalım dedi 2 tane yapıldı içinden bir tanesi narkozluymuş iğneler vurulduktan sonra tuvalete gitmiştim o an tuvalette bi uyuşma oldu konuşamamaya başladım ayağa kalkamadım başım dönüyordu sanki tekrar ameliyata girmiş çıkmışım gibi oldum 1 saate yakın tuvalette oturdum bebeğim emmek için ağlıyordu ama bende tık yok o an kötüydü yani sadece bunu yaşadım neyseki geçti 🫶