Merhaba güzel anneler oğlum tuvalet eğitiminde çiş yapmasını öğrendi söylüyorda onda bir sıkıntı yaşamıyoruz ama kakasını yaparken söylemiyor hiç tuvalete yapmadı 2 haftayı geçtik ama hala yapmıyor sizde yaşadınız mı bu durumu nasil üstesinden geldiniz önerileriniz varmı🥹