ak1 Kizlar bebeğim 4 bucuk aylık gün içinde genelde emip tekrar uyumak istiyor uyandığında çok agliyo bu kadar uyuması emip yatması normal mi sizce
sezer2022 ak1 banada doktorumuz bahar aylarında normal dedi,, ama ısrarla tahlil istedim meğer ferritin düşükmüş vitamin verdi,, gerçi seninki ufak illa veriyorsundur d ve demir
ElonunAnnesi hazal3421 arkadaşlar ilk çocuğunuz sanırım. İlk 3 4 aya kadar zaten bebekler günde ortalama 15 16 saat uyur .Bu çok normal. Sarılık belirtisine dikkat edin yeterli
ElonunAnnesi Yavrum napsin. 9 ay karanlık bi yerdeydi. Şimdi bambaşka ışıklı bir dünyada. 33 yaşındayım başka eve gidince ben bile rahat edemiyorum 🤣 huzursuzlanmasi normal. Çocuk bambaşka bir yerde anca alışacak.
KuzeyinAnnesi03 ak1 oğlum da 3 ay 19 günlük bu sıralar aşırı uyuyor sabah 10 11 de uyandı gece 10 da uyumuştu 12 de geri uyudu 1 2 gibi uyanmıştı şimdi geri yattı yine uyuyor uyusun çok şükür
gliz87 ak1 normal canım benimki şuan 8aylık ama ilk zamanlar benimki de öyleydi emiyordu uyuyordu herhangi bir rahatsızlığı yoksa hasta değilde bırak uyusun🤭😂