Bebeğim 7 bucuk aylık oldu ama sanırım lohusa depresyonu yaşıyorum hala. Planlanmamış bir gebelik geçirdim ve hamileyken eşimle problemler yaşadık yani kötü bir hamilelik geçirdim. Bebeğim doğduktan sonra kendimi sudan çıkmış balık gibi hissettim yapı olarak sinirli bir insanım ama zamanında bastırmıştım bu huyumu. Artık yapamıyorum cocuguma yüzüm asık bile görünmek istemiyorum ama olmuyor bebeğime yansıtmamaya çalışıyorum ama sinirden etrafımdaki herşeye zarar veriyorum evde kırılmadık eşya kalmadı bazen ölmek istiyorum. Destek almak istiyorum ama eşime de söylemek istemiyorum olur da bir gün bunu yüzüme vurur diye. Destek alan var mı aranızda tedavisi nasıl oluyor ilaç kullanabilir miyim?
Şimdiden teşekkürler okuduğunuz için güzel anneler.