mnsr Hanımlar merhaba . 3 ay 5 günlük kızım var . Yaklaşık bir haftadır resmen krizlerdeyiz durmak bilmeyen sürekli ağlama krizlerine giren asla uyumayan uyusa bile 20 dk ancak uyuyan bir bebeğe dönüştü resmen . Atak haftası ile ilgili diye düşünüyorum. Bu aylarda uyguladığınız , faydasını gördüğünüz yöntemler var mıdır ?
KuzeyinAnnesi03 mnsr oğlum da o şekildeydi sonu çok güzel olacak emin olun. Kundak deneyin ben o sekidke zaptedidi yarım kundak yaptım kollarını sardım sadece . Bu zamana kadar hiç kundak yapmamıştım 😅
ElonunAnnesi Müzik 😅 evet atak hastalarına hosgeldiniz. Bebiş artık çok daha iyi duyuyor. Çevreyi daha iyi görmeye başlıyor ve uyumak istemeyip izlemek istiyor. Alışma evresi . Sancilidir. Ama keyifli sarılarak ve emzirerek güzel geçer. Kısa sürer merak etmeyin. Anin tadını çıkarın. Ve en önemlisi dışarı çıkarın ana kucagiyla. Temas onemli
mnsr Bebek arabasında dahi durmuyor bebekten bebeğe illa ki değişir ancak aylarca sürmez diye ümit ediyorum bu atak haftaları .
mnsr bisenakillisinzaten malesef :( kriz diye tabir ediyorum şu anki ağlamasını . Söz konusu kriz gelince kucakta ,beşikte ,ana kucağında ,bebek arabasında , arabada ,dışarıda ,temiz havada vs hiçbir şekilde susmuyor .
mnsr KuzeyinAnnesi03 uyuturken kundak yapıyorum doğduğundan beri ama ağlamasına daha doğrusu çığlık atmalarına çözüm olmuyor malesef :(