Kızlar merhaba bebeğim 3 buçuk aylık dün aniden değişik bir öksürük ve ses değişimi başladı tüm gece hırıltılı nefes alıp verdi sesi tamamen gitti diyebilirim. Sabah hemen doktora gittik larenjit olduğunu söyledi nebülizatör için ilaç yazdı birde burun spreyi. Bu hastalığı geçiren var mı nasıl seyrediyor neler yaptınız çabuk geçmesi için