merve50_ Açmadık, bebek puseti sürücü koltuğunun arkasındaydı onun camını iki parmak açınca hem ona rüzgar gelmedi hem içeri serinledi. Bir de bebeğime kollu zıbın ve ince alt pijaması ve kısa çorap giydirdim. Sandığımdan daha sıcaktı. Uyurken üzerine ince penye battaniye kullandım.
Bu arada benim pusetim çok güvenli airbag var. Emniyet kemeri var bir nevi küçük bebekler için oto koltuğu.