Umutununannesi kesinlikle vazgeçmeyin.Nekadr erken okdar iyi , ben de 2aylık yaptırdım. Zaten uyusturuyorlar , kesimden normal geldi benim oğlum içeri almıyorlar zaten . Çok ağlasa belli olurdu. Sadece ilk gün çişlerde ağladı ve 1bucuk gün sürdü huzursuzluk, yara da 10gün içinde neredeyse tamamen bitti. Büyüdükçe daha zor . Doğru zamandasınız endişelenmeyin. Tabiki zorluk olacak biraz sonuçta ufak da olsa bir operasyon , ama sonra iyiki diyeceksiniz tabiki ekstra bir problem yaşanmazsa.calpol verirsiniz 4 saatte 1. Dirayetli olun ki bebeğe destek olun. Şimdiden geçmiş olsun