Marpo İnstagramsa birini takip ediyorum yıllardır. Onunda oğlunun ön dişi kırıldı 2 yaşlarında. Şuan 8 yaşında falan dişi çıktı. İşte o süreçte dişsiz kaldı ama hiç sırıtmıyordu ya, sanki süt dişi düşmüşte çıkacakmış gibi gelirdi bana hep, hem de çok tatlıydı 🥹 Sizin de diş sağlığıyla ilgili sıkıntısı olmayacaksa kafanıza takmayın, Allahım beterinden korusun