Fuldenmevsim Bizim de hem kaş hem saç hemde kulak arkalarında vardı. Eğer geçmezse benim yaptığım hatayı yapmayın gecer diye 1 ay bekledim en son bebeğim kaşıntıdan uyuyamayınca doktora gittik. Bu süre içinde de gitmiştim devlete fakat hep gecer bol bol yıka dedi iki doktorda. Özele gittik ve atopik dermatit olduğu anlaşıldı sağolsun doktorumuz ilaç ve vazelin verdi vazelini sürdüm ve yıkarken taradım dediği gibi sacındakiler anında döküldü. Mustela da kullanıyorum bu arada. Yanaklarında da kızarıklık vardı. Zeytinyagını Biraz ısıtıp sonra kullanmak gerekiyormuş asitli oldugu için zarar vermesin diye asiti öldürüp soguyunca kullan istersen. Ama dediğim gibi geçmezse doktora götür mutlaka yoksa çocuga da size de eziyet oluyor
Boşa çektirmişim diye vicdan azabı çekiyorum