Alyalina3 Merhaba kızımı kucagima aldığımda dik durmak yerine oturur poziskona getirmeye calişiyor kendini sürekli belini kaldırıyor öne doğru 3 aylık normalmi acaba yarın kontrolümüz var sorucam ama bilgi almak istedim
dilberhala1 Alyalina3 Ayyyy bıktım bende habire öne öne atıyo kendini benim ki de 😂 2.5 aylıktan sonra ana kucağına falan koyunca dirseklerşnden destek alıp kafasını kaldırmaya başladı şimdi 3 ay 6 günlük 2. Ayından beri kucağımda ya kaldırıyor kendini öne doğru nasıl kızıyo bir de 😂😂 uçucak diyorum bende normal gayet merak etme
Alyalina3 dilberhala1 hay Allah ya 😂 şaka gibi ana kucağına koyunca başı resmen dizlerine cekercesine öne eğıyor kalkmak istiyor kafasını vurur diye korkuyorum geriye giderken
dilberhala1 Alyalina3 Aynı aynı mekik çekiyolar da şimdiden 😂 kalkmak istiyolar garipler napsınlar sıkıldılar yatmaktan 😂