Kızlar kızım sürekli kusuyor hemde fışkırarak kusuyor 1 aydır gitmediğim doktor kalmadı şimdi bir doktor buldum ona gidiyorum reflüden şüplendi ama süt alerjiside olabilir dedi reflü için ilaç kulllanıyoruz ama işe yaradı diyemem hemen hemen bütün testler yapıldı idrar kaka vs hepsi temiz çıkıyo kilo alımı durmus bu arada 2.5 aylık kızım mamayla besleniyo günde 1 2 kezde süt veriyorum başına gelen varmı varsa bu durumu nasıl atlattınız