Bahalp Merhaba anneler. Bebeğim kolik olduğu için beyaz gürültü ile uyutuyorum. Bu dönemlerde nasıl alışırsa öyle uyur. Bu sese alışıp beyaz gürültü olmadan uyuyamayan bebek var mı?
SemaOnur Bahalp 5 aylik olacagiz ama hala bu seslerle uyuyoruz yoksa uyumuyor kolik bi bebektik öyle alıştı 😑
AliasafinAnnesi22 Bahalp benimde oğlum çok gazlıydı ilk 3 ay bende beyaz gürültü sesleriyle uyutuyordum rahatlıyordu 3.aydan sonra gerek kalmadı açmama uyku düzeni gayet güzel oturdu
Yagizalpinannesii Benm oglum da ayni 7ay22gunluk hla beyaz gurultu veya supurge sesiyle uyuyor 😌 bi doktordan duymustum eger dogru ses kullanilirsa beyaz gurultu de zeka gelisimini olumlu yonde etkiliyormus.
shdemir Bahalp 2 bucuk aylıkken aguline diye bi gaz surubu kullandım. O günden sonra hic gaz krizlerimiz olmadı çok iyi geldi😊