Azli Kızlar merhaba 2 yaşında bir kızım var 28 yaşındayım güzel bir hamılelık ve lohusalık gecırdım ama sonrasında vücudum enfeksiyon kaptığı için 14 gün hastanede yoğun bakımda yattım eşim ailem herkes destek oldu eşim 2. Cocugu istiyor bende istyomuyum bilmiyorum ama kızıma yetememe korkusu yaşıyorum bir yandan da sanki ona haksızlık edıyormusum gibi sizce 2. Çocuk için yaş aralığı kaç olmalı ilerleyen yaşımda rahata kavuşup istememekten korkuyorum benim için kızım bana yeter diye düşünüyorum ama eşim kardeşsiz olmaz bize bişi olduğunda birbirine destek olmalılar ailemiz buyumelı diyo size sorum şu 2. Çocuk için erken mi zorlanırmıyım uzun oldu kusura bakmayın
Ssude Azli 31 yaşındayım ben de kızım daha 5 aylık eğer bir gün ikinci çocuğu düşünürsem bu kızım anaokuluna başladıktan sonra olacak inşallah. Pedagojik olarak en doğru zamanın o olduğunu düşünüyorum.
dilberhala1 Azli Bence 3 yaş olmalı çünkü artık 3 yaşa gelince tuvalet eğitimi bitiyor sizin dedikleriniz anlıyabiliyor ilk çocuk ilkokula başladı mı diğerinin tuvalet işi bitmiş oluyor o da bir şeylerden anlamaya başlıyor benim fikrim
Lazerlimunafik Azli ben erken davrandım peş peşe oldular ☺ Yani biraz daha büyüsün o şekilde olabilir hem sizde zorlanmamış olursunuz
Sarahh Azli piskoloji okuyan arkadaşım vardı ,O en iyi yaş aralığı 4 yaş diyordu. benim çocuklar 3 yaş arayla doğdu, ilk başlarda çok zorlanıyordum ama şimdi çok iyi maşAllah ( kızım 4 yaşında oğlum 18 aylık ) beraber oynuyorlar , büyüyorlar .
Azli Ssude dimi ya bencede mantıklı olan o ama ne bilim yaş ilerleyince istemem falan diye düşünüyorum
KuzeyinAnnesi03 Azli kesinlikle 2 3 yaş tercih ederim okul dönemi uygun olduğunu düşünmüyorum ki ben bu sekilde büyüyen bı çocuğum aklım hep evde annemle kardeşimde kalırdı kıskançlık oluyor annen baban onunla ilgilenirken sen okula gidiyrosun ve onları özlüyorsun falan biraz kardeşiyle evde olması gerektiğini bağ kuvvetlenmesi olması gerektiğini düşünüyorum oğlum geniş cok küçük ama 17 18 aylık olduğunda ben de düşünüyorum 2. Çocuğu 🥰
Ardenaden Azli ne zaman krese gderse i zaman yap cunku dgr turlu yetersizlik hissi rutinler degisiyor fln tahamul kalmiyir suan o durumdayim bn bebek uyusa ya da dursa uzanmk istyrm.kizm.anne oyun oynayalim.dior yemek yiyeym diorm anne sonrs ye dior mesela yok yani
Ssude Azli yapacak bir şey yok. Kızım ilgi ile büyümeli diye düşünüyorum ona haksızlık etmek istemiyorum. İlgi ikiye bölünecek. Yok yok ben istemem
Acu_ Azli ben oğlum 16 aylıkken hamile kaldım. Şuan oğlum 2 yaşında ve diğer oğlum doğdu. Annem yanımda şuan ama gittiğinde kara kara napacağımı düşünüyorum. Gecenin bi vakti küçüğü emzirirken büyüğü kalkıyor. Öğlen uykularını kahvaltısını yemeğini nasıl yapacağımı düşünüyorum. Zor olacak muhakkak taki büyüyünce rahatlarım herhalde
Azli Acu_ benım ablamında 3 tane 1 sene arayla olmuştu çok zorlandı ama şuan hepsi büyüdü 10 yaşındalar ablam iyiki erken yaptım diyo bence sende halledersin çünkü mükemmel annesin🫶
Sarahh Azli kaynanamla yaşıyorum onlarında azda olsa yararı vardı. Eşiniz destek oluyorsa ve ya anneniz yakında ise bence planlayın 2 çocuğu Yok eğerki dediklerin yoksa tek başınıza zor gelebilir . Benim için en zor dönem ilk 3 ay ve sünnet ettirdiğim zamandı ( 7 aylıkken yaptık) ama emeklemeye başlayınca yada yürüyünce azda olsa rahat ediyor insan
KuzeyinAnnesi03 Azli 2 yaşına girdikten sonra denemeye başlamayı düşünüyorum . 2 3 yaş ideal geliyor tabi çocuğunuzun yanında kıskançlık kelimesini kullanmayın daha doğmadan ona kardeş sevgisini anlatın ki doğduğunda sorun yaşamazsınız
Acu_ Azli yaaa❤️ benim eşim daha ikinciyi doğmadan üçü ne zaman yaparız diyodu😂😂 Allah sabrını versin yardımcımız olsun inşallah 🤲