sebolat Merhaba, bebeğime yaklaşık iki haftadır bu damlayı başladı doktoru ama aşırı kusma ve gece huzursuzluklar başladı. sadece karnı acıkınca uyanan bebeğim uyumaz oldu. Sürekli mızmız. Yaşayan var mı bu durumu?
birprensesanesi sebolat bizde kullanıyoruz memnunuz böyle bişey başımıza gelmedi belki demir damlasından degildir başka birşeydir
golge2 Bende yaşıyorum ondan mı bilmiyorum bir hafta oldu kullanmaya başlayalı günde 2-3 kere kusuyor bi de kakasını yapamıyor. Doktorumuza söyledik sorun yaşıyorsanız bırakın farklı bi marka önerdi bekliyorum biraz daha