busraalii Bu ilk çocuğum bebeğim 2.650 gram doğdu hastaneden çıktığımızda 2470di dün kontrolü vardı 5 günlükken şuan 2630dogum kilosuna ulaşmış yani ama etrafımdaki cahiller hala bana sütün yok diyor sütüm yoksa bu çocuk neyle kilo aldı
3kedili2bebekli busraalii kilo alımı iyi kimseyi takmayın milleti dinlerseniz korkar mama verirsiniz mama verdiğiniz zamanlarda da emzirmediginiz için sütünüz azalır siz sık sık emzirin gogsunuzu de sağın arada gogusleriniz bosalsin ki sütünüz hem artsın hemde gogusleriniz rahatlasin
gulsen946_ busraalii her çocuk bir değildir takma sen gayet iyi bence yavaş yavaş alır sonra birden almaya baslar
Ucansupurge busraalii Kilo alımı iyi ilk hafta doğum kilosunu yakalaması gerekir 🤗 cahillere kulak asma.