iki_prens_annesi_ Mlkmstf aynen bizimkide normalde koyu ela gibi güneşte yemyeşil oluyor soruyorlar bazen hangi renk diye bilemiyorum ilk doğduğunda yeşildi ama
Aslicamm iki_prens_annesi_ bence ela. Benim de gözlerim böyle yakından ve güneşte yeşil baskın ama normal zamanda acik kahve gibi
iki_prens_annesi_ Mlkmstf maşallah Allah bağışlasın küçükmüş daha bana o zamanlar hep döner diyolardı sürekli de değişti yemyeşildi 4 yaşında şuanda hala değişir mi bilmiyorum sanmıyorum
Seftalikokuluhikayem20 Bence ela çünkü benim babamın da böyle yeşil de oluyor hava durumuna göre bile değişiyordu hatta giydiği kıyafete göre bile gözlerinin rengi değişiyordu