Mlkmstf Merhabalar 6 aylığız taşımları flan geçtik mesela kaç çay kaşığı yemeli ben baktıysam ⅘ çay kaşığını geçiremedim ağlıyor dudağını kitliyor kaparsam yapayım sevdiği de olsa sevmediği yiyecekte bunu yapıyor çok az değil mi
Aslicamm Mlkmstf ihtiyacı o kadar demek ki belli porsiyonlari yok bebek ne kadar isterse o kadar yer mideleri yumrukları kadar zaten
Aslicamm Mlkmstf mide kapasitesi büyüdükçe. Ama siz kendinizle kıyaslamayın her öğünde midesinin yumruğu kadar olduğunu hatirlayin dolu dolu bi kase yemesini beklemezseniz daha rahat olursunuz :)
Mlkmstf Melike66 mama ile besleniyor ek gıda hep tükürüyor ama genelde 2 öğün ek gıda veriyorum yediği kadar
Mlkmstf Melike66 yani yemesine bağlı ⅔ çay kaşığı ise yarım saaat sonra acıkıyor ama 4:5 çay kaşığı ise 1 saat sonra veriyorum
Melike66 Mlkmstf anladim cnm tesekkurler saglikla buyutun bebeginizi biz 5 aylik olcaz bende yavasdan basliyacagim insallah