Kızlar selam, bebeğim 5 aylık oldu bu ay 390 gram almış sadece anne sütüyle besleniyor emzirme danışmanım 350 gram aylık yeterli anne sütüyle beslenen bebekler için dedi doktor da işte sınırda gidiyor daha iyi olabilir falan dedi moralimi bozdu. Sizde nasıl durumlar?