ftmnrckr Bıktım ben yağdanlık temizlemekten kullanıp memnun kaldığınız varsa link bırakabilir misiniz
ekc ftmnrckr Reklam olması için link eklemiyorum, yağdanlık tıpasında iş bu tıpalardan plastikçiler, eski milyoncular😂 da bulabilirsiniz. Elinizdeki uygun şişeye takılabilir Çok yağdanlık denedim en güzeli bu tıpalar https://ty.gl/t598tor85u
sek_kahve Uykusuzhergeceeee hangi modeli acaba? Bende vardı, hiç memnun kalmadım çok zorladı beni hep
Papatyaa21 ftmnrckr a 101 deki yeşil yağdanlıklardan aldım hiç damlatmıyor kapağındaki delikten geri şişeye akıyor diğerlerinin çoğu damlatıyor
utkummm ftmnrckr zuccaciyeciden yagdanlik ucu aparatini aliyorum soda sisesine takiyorum cok iyi oluyo akitmiyo
Zeynepikram ftmnrckr valla ben küçük bi sürahim var onu kullanıyorum yağdanlık olarak o kadar güzel oluyır ki hem de yıkarken elim içine giriyor güzel güzel köpük yapıyorum diğer türlü sanki temiz olmuyor gibi hissediyorum 😅
sek_kahve Uykusuzhergeceeee annem de çok memnun ondan bir tek ben verim alamadım anlaşılan, ama tupperware royal sosluk gördüm katalogda onu sipariş ettim bir de onu deneyeceğim bakalım
GokSuM ftmnrckr mutfakta yemekler için kullanacağım yağı dolap içinde kola şişelerinde saklıyorum. 5 lt ya da 10 lt yağ alıp 1 lt lik kola şişelerine dolduruyorum. Bittikçe çöpe 🤭🤭 öyle süslü durması için yağdanlık set üstünde takılıyor 🤫