Sevgili hanımlar merhaba. Ben yaklaşık 15 gündür regl olmuyorum. Geçen hafta doktora gittim urolojiye. Kum döküyorum zannettigim için. Ancak bana ilaçlı tomografiye soktu. Öncesinde kan tahlili ile gebelik olup olmadığına baktı ve gebelik çıkmadı ancak 15 gündür adet görmüyorum. Rahmimde 5.5 cm büyüklüğünde kist çıktı. Korkum şu ki eğer hamileysem ve daha yeni başlayan bir hamilelikse ilaçlı tomografiye girdim bunun bebeğe ne gibi zararı olur?