Anneler selam hepimize güzel bir gün diliyorum . Kayınvalidemdeyim yoğurt çorbası yaptım ( yayla ) ben yumurtasız yaparım hep yumurta kokusuna hassasiyetim olduğu için mutlaka alırım yoğurdun içine un katıp ılıştırıp çorbaya ilave ediyorum ama kaşıkta böyle bir görüntü oldu bu çorba kesilmiş anlamına mı geliyor ? Tadı güzel ama kaşıktaki görüntü moralimi bozdu