halilinannesi_ Sağ tarafıma dönüp yattığımda hiç bir şey yok ama soluma yatınca belim çok ağrıyor tekrar sağa dönerken zorla yavaş yavaş dönüyorum. Sizlerde de var mı acaba böyle bir durum?
Asuoyku halilinannesi_ Maalesef yaşıyorum bazen yatarken tutuluyorum resmen zor hareket ediyorum yere oturduğum zaman ayağa kalktığımda hemen doğrulamıyorum.
Prenses_annesi22 halilinannesi_ 2 seneye anca gecıyor bn doktora gtmştm öyle dedi gecer dedi ve 2 sene sonra gctı 3 yıl oldu smdide 2.gebeyım 😁 basa sardık resmen
1prensessannesi Bende de çok ayakta durunca ya da dik durup iş yaparken uyuşma oluyor. Bazende e ayak parmaklarıma kramp giriyor.
halilinannesi_ 1prensessannesi bende öyle bir şey yok ama mesela eşim belimden tutup sarıldıgında biraz sıkı sarılsın hemen belilm acıyor. Aynı şekilde başka uzanırken olsun eğilirken olsun hep acıyor yani🥲
Buket57 halilinannesi_ bilmiyorumki bende,yok canım doktor gitmedim geçer diye bekliyorum 🫠 ama çok kötü oluyor,doğumdan önce yoktu mesela. Bakalım inşallah geçicidir🤲