Kızlar ben geçen sene şubat ayında hamile olduğum için daha yeni aldığım lazer paketimi dondurdum evraklarla birlikte gittim dondurdum bebeğim 6aylık olana kadar anne sütü verdiğim için 6ayda sonra başlayabileceğimi söylediler ücretini peşin vermiştim daha dün bebeğim 6 aylık oldu sürenin dolduğunu paketimi kullanamayacağımı söylüyorlar ücret iadesi de yapmıyorlar bununla alakalı bilgisi olanlar beni bilgilendirebilirmi