Merhaba anneler, oğlum 11 aylık yaklaşık 3-4 gündür sadece gece 1 kere uykusunda öksürmeye başlamıştı bir kaç saniyelik ama gün içinde öksürüğü yoktu bende hastalık diye şüphelenmedim ama pazar gecesi uykuda çok fazla öksürünce dün sabah doktora götürdüm muayenede bişey olmadığını söyledi aferin pediyatrik şurup yazdı ama kullanmaya gerek yok suan için olurda çok öksürmekten katılırsa verirsin demişti. Öğleden sonraki uykusunda sanki ciğeri cıkıcakmış gibi öksürdü uykudan uyandı sonrada uyuyamadı akşama kadarda bir kaç kez öksürdü ben doğal yöntemlerle pekmezlı limonlu ılık su, ıhlamur elma kabugu kaynatıp verdim ama yinede gece bari rahat etsin en azından ilerlemesin öksürük diye düşünerek çünkü sadece gece öksürüyordu artık gündüzde başlamıştı 1 çay kaşığı aferin şurup verdim akşam 6 ydı. (Buarada eşimde covid geçirmiş 2 haftadır öksürüryordu bunuda dün öğrendik birazda o sebeple ilacını vermek istedim) akşam 9 da gece uykusuna yattı yatmadan mama içmişti normalde gece 12 birde sabah 5 gibide uykusunda ya emer ya mama içer ama dün gece kaç kez denememe rağmen sabah 6 bucuga kadar asla ne mama ne meme almadı hiç yapmazdı ilaç uyku mu yaptı ağır mı geldi anlayamadım pişman oldum.. bu ilacı kullanan bu şekilde bi etki yaşayan anne varmı? Bilgilendirirseniz çok sevinirim