melegim71 Kizlar size birsey danisacagim randeavu aldim ama belki basiniza geliyodur bazen tek bacagima agri griyor yatarken sorun yok ama yururken otururken agriyo birde elleyince etlerim sizliyor orasi aciyor bu durumu baldirimda yasiyorum yukari dogru yani nedem olabilir sizce iki uc suruyo geciyor beklmedigim anda tekrar agriyo anlam veremiyorum
aybarsmomm97_ Hamileyken bikez oldu ağrı vardı üstüne gittim iş yaptim çok ayakta kaldım bacağım kitlendi ,sonra geçti o akşam bikac saat sonra.bikac hafta sonra yine yüklendim son zamanlardı doğuma.bukex üç hafta üstüne basamadim.siyatikti
melegim71 aybarsmomm97_ neden iluyor acaba ya sanki bireeyle vurmuslar gibi bi agri otururken sorun yok ama yururken yuruyemoyorum agriyor
aybarsmomm97_ melegim71 siyatik dediler bana ama doğumdan sonra azaldı ama tamamen geçmedi fizik tedavi doktoruna gittim