8 aylık kızım mama yemiyor ek gıda biraz yiyor anne sütüyle besleniyor 3gündğr ısırmaya başladı diş çıkarıyor bugün kanattı göğsümü. Çözüm olarak ne yapabilirim? Sütten kesmek istemiyorum daha çok küçük. Bu durumu yaşayanlar ve tavsiyesi olanlar yazabilir mi ?