mhtphsyn Merhaba anneler johnson's baby yagi kullandim bugun ilk defa normalde sevmem ama bebegimin cildi kuru oldugu icin mecbur kullandim inş bir zararı olmaz 😔
Yagizalpim mhtphsyn ne olacak ki zaten bebekler için üretildi o yağlar banyodan sonra ben masaj yapıyorum oğluma yağ ile cildinde de kuruluk olmuyor böylece
Melekannem mhtphsyn hindistan cevizi yağı da sürebilirsiniz kuru olan yerlerine :) Bebek yagından daha güzel yapıyor . Bebek yagı benim oglumu mahvetti dalin almıstım sanıırım ozamanlar birdaha da almadım , gerektikçe Hindistancevizi yagı kullanıyorum
Gonul_celen mhtphsyn bebe yağında petrol vb yağlar varmış ecz markalarının yağını tercih edin bnde mustela lısyon ve yağ var onlarla her banyo sonrası kullanıyorum cilt kabuk kabuk soyuluyor cubku ztn doktor da bol bol yağla dedi.
Pinardefne mhtphsyn cnm hippin losyonunu kullanıyorm bnm kızımında cildi kuru cok iyi geldi hem güvenilir bi marka içinde kimyasalda yok
mhtphsyn Melekannem belirli kuru olan yeri yok genel olarak hafif kuru gibi ebede söyledi o yüzden mecbur kullanıyorum
mhtphsyn [bilinmeyen] evet bnde cok.karsiyim aslinda o yüzden kullanmicam icim rahat değil çünkü eczaneye bakayim en iyisi
Gamzeygt Ben bebeğim oldu olalı Dalin kullanıyorum bebek yağında yumuşacık yapıyor her yerini çokta beğenerek kullanıyorum tavsiye ederim bebeğim 18 aylık halada kullanıyorum 😊