Belki diş döneminde falandır benim oğlumda öyleydi kaşığı uzatınca ağzını kitliyordu 2 hafta falan ama zorlamadan vermeye çalıştım suan yiyor çok şükür sevmediği şeylerde yine ağzını kapatıyor sevdiği şeyleri vermeye çalışıyorum öyle yapabilirsiniz alışacaktır