Aynı şeyi bende yaşadım aslında dikislerinde bı sıkıntı yok deri altında kıl donmesine bağlık şişiyor zaman zaman kanama da yapıyor pislikte alabiliyor çünkü nemli kalıyor oyuzden göbeğinin altına sürekli kağıt peçete ya da gazlı bez koy bı kaç gün sonra değişikliği farkedeceksin