Kızlar nasipse tatil planımız var hatta yat gezisi vs de düşünüyoruz şimdi can yeleği alsak daha mi iyi olur kolluk olarak taksam oğlum onu takmaz geçen sene normal kolluk almiştım takınca ağlıyordu. Bu sene hiç takmaz ama yeleği giydiririm diye düşünüyorum sizce mantıklı mı?
Bu şekilde yapan var mı ?