Nurrcem merhaba. Labneyi nasıl yapıyorsunuz ikidir yapıyorum bir türlü tutturamıyorum.
Nasıl yaptığımı anlatayım size nerde yanlış yapıyorum. Sütü kaynatıyorum ilk önce. Serçe parmağımı daldırdığımda 5e kadar sayıyorum eğer dayanabiliyorsam yeterli sıcaklıktadır. Ayrı bi kapta kibrit kutusu kadar peynire ısıttığım sütten ekleyip homojen hale getiriyorum sonrada sütün içine döküp karıştırıyorum. Kabı sarıp sarmalayıp 5-6 saat bekletiyorum. Süre geçince bi bakıyorum tutmamış çok sıvı aynı süt gibi hiçbir katılaşma yok.