VahsiKelebek_ Arkadaşlar yeni dogum yaptım ve kazayla hamile kalmıştım. Şimdi korunmak için ya iğne ya da spiral tercih edeceğim ama hangisini yapmalıyım karar veremiyorum iğne kullanan çevremde hiç yok kullanan var mı? Sizce hangisi daha mantıklı?
tazeanneyimbennn VahsiKelebek_ annemde spiral vardı inan bana çok zor bazen kayma olunca kanama yapıyordu hatırlıyorum da mesela şu an menapozda annem adet olamadığı için spirali çıkarmadılar zor olur diye adetliyken takılıp çıkarılıyormuş. Akrabamız var onda da deri altı iğne var kadın ilk zamanlar batma yapıyordu ama alıştım dedi.
uykucukoalaa VahsiKelebek_ doktorum en yüksek koruma sağlayan iki şeyin, hormonlu spiral ve deri altı implant olduğunu söyledi spiralin normali koruması iyi değilmiş hormonlu olması lazımmış