Dsedaa Kızlar bebeğim 4 buçuk aylık olmak üzere önceleri mamasını çok güzel içerdi fakat 2 aydan sonra iştahı gitti 3-4 saatte içmese verince içmiyor içerse de 30 bilemedin en fazla 60 cc içip bırakıyor sizce nedeni ne olabilir mamayı mı değiştirsem🙄
Ezen Dönemsellik olabilir canım 60 cc içiyorsa 30cc de sen kaşık ile zorla içir 90 tamamlamış olursun oda ona yeter zaten bide mama anne sütüne göre daha tok tutuyor