merrrvveeee ![Arkadaşlar yaklaşık bir ay önce diyet yapmamı söylemişti doktorum yaptım değişen bir durum gözlemlemeyşnce farklı şehirde farklı doktora gittim o da diyeti bırakmamı söylemişti ben de bıraktım fakat bugün bebeğim 2 günün sonunda şu şekilde bir kaka yaptı alerjik anneleri sizin de kakalarınız bu şekilde mi? Acaba çocuğum alerjik bebek mi? Görseli ekliyorum midesi hassas olanların açmamasını öneririm
hunilimomy merrrvveeee Merhaba annemiz, forum kuralları gereği hassas içerikli görsel paylaşmak yasaktır. Anlayışınız için teşekkür ederiz
twinsmomm2 merrrvveeee mukuslu gibiyse ve uzayan kivamdaysa alerji ya da laktoz intoleransindan şüpheleniyor genelde
yassey1 merrrvveeee dışkıda kan görürsen eğer yüksek ihtimal süt alerjisi oluyor canım kan görmediğin sürece korkma bence
twinsmomm2 merrrvveeee yeşil kaka normal ama ishal varsa üşütmüş olabilir alerjiyle alakalı oldugunu sanmam probiyotik kullanıyor musunuz
merrrvveeee twinsmomm2 ayy korktum biraz da evet kullanıyorum birkaç gün aksatmıştık belki ondan mı oldu bilmiyorum
merrrvveeee yassey1 çok şükür kan yok da kakası hep farklı o yüzden endişeleniyorum inşallah değildir ya normali bu şekildedir bilmiyorum