İlk gebeliğimde 2 doz yaptırdım. Nisan mayıs 2022de. 2 doz tetanozun 5 yıl koruyuculuğu var deniliyor. Aile sağlığı merkezime 2 dozun 5 yıl koruyuculuğu olduğu için bu gebeliğimde yaptırmicam dedim. Gelip sorumluluğu aldığınıza dair imza atmanız lazım dediler. Gidip imza atcam yarın. Sonuçta 2 yıl geçmiş henüz. Sizler 2. Gebeliğinizde yaptırdınız mı? İlk gebeliğinizle ikinci gebeliğiniz arasında ne kadar vardı? Düşünceleriniz neler kızlar paylaşır mısınız?