Maalesef henüz beş aylıkken yürütece bırakılan çocuk şuan da 4 yaşında ve hâlâ parmak ucu yürüyor…. 😢😢 Başına gelen var mı duyan var mı nereye hangi bölüme götürülmelidir. Artık büyük bir çocuk olduğu için parmak ucu yürümesi herkes tarafından dile getiriliyor başka sorunlar varmış gibi …….😭