Doktora götürdüm bogaz agrısı azdı pedifen verdi fizyolejik serumla burnunu aç dedi 2 gün geçdi aradan şuan daha kötüleşdi nane limon içiriyorum ıhlamur içiriyorum akşam yine doktora götürücem ekstra önerdigini bişey varmı cigerden öksürüyor burnuda doluyo sürekli ateşi normal 36,7