Emzik kullanmak ya da kullanmamak tabii ki sizin tercihiniz ancak kendi bebeğimden yola çıkarak söyleyebilirim ki emzik gerçekten bizim kurtarıcımız. Aç olduğunu anlamazsam diye bir endişeniz bence olmasın çünkü bizimki acıkınca direkt ağzından emziği atıp ağlamaya başlıyor emdiği şeyden süt gelmediğini fark ettiği an :) Ve emzik uykuya dalmasını da çok kolaylaştırıyor kızımın. Emzirirken uyuklamaya başladığı an memeden alıp ağzına emziği veriyorum ve yatırıp biraz ben de yanında duruyorum, dalma esnasında meme gibi emiyor sonra zaten kendi ağzından atıp öyle uyumaya devam ediyor. Başka bir tecrübem olmadığı için emziksiz nasıl uzun vadeli devam edilir bilmiyorum ama bizdeki durum bu şekilde